vrijdag 8 maart 2013


Ons thema 'Wonen' liep op z'n laatste pootjes.
Tijdens de taallessen werkten we al eventjes rond 'Sprookjes'.
Dringend tijd dus om de handen uit de mouwen te steken en zelf iets te bouwen.
En het werden heerlijke peperkoekenhuisjes! Wat was het moeilijk om niet alles onmiddellijk op te smullen !























Geen opmerkingen:

Een reactie posten