vrijdag 8 maart 2013

Oeps ... het is al maart! Dringend tijd om onze blog aan te vullen!

Toen we vorige week even buiten keken, ontdekten we een schattig eekhoorntje op de compostbak!
Wat zat die daar lekker te smullen ! (Jammer genoeg voor de eekhoorn is deze compostbak ondertussen vervangen door een afgesloten model! Niet meer smullen van onze klokhuizen dus... )


Onze kindjes genoten alvast van dit mooie tafereeltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten