vrijdag 8 maart 2013

Joepie! De jeugdboekenweek is begonnen!
We startten deze leuke periode met een bezoek aan de bibliotheek waar Jan De Kinder ons opwachtte.
Jan De Kinder is een illustrator/auteur van kinderboeken.
Hij tekende voor ons in 1,2,3 een aantal hele leuke tekeningen.
Maar hij had ook een koffertje vol boeken mee met ongelooflijk mooie verhalen.
We luisterden en keken en stelden een heleboel vragen!
Het was een fijne namiddag!

          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten