vrijdag 30 november 2012

Wat een problemen bij de Sint!
De oven is stuk en er moesten nog heel wat pepernoten gebakken worden!
Geen paniek, Sint! Wij helpen je wel...





















Dat wordt straks ...SMULLEN !!!

Volgende week woensdag komt de Sint op bezoek in onze school.
We maakten alvast een leuk knutselwerkje om bij onze schoen te leggen.



Fijn weekend ! En wie weet...komt de Sint al op bezoek ! 

Dikke knuffel, 

Juf Lief

donderdag 29 november 2012




Er kwam weer nieuws uit Schaarbeek!
We kregen leuke brieven en tekeningen van onze vriendjes uit de Kriek.
Natuurlijk zijn we wel een beetje benieuwd...zouden ze ons filmpje al gezien hebben?











Zo hier hangen ze dan!
Leuk hé!










Vorige week kwamen er ook nog twee oma's voorlezen.
De oma van Brecht en de oma van Milan vertelden ons weer een nieuw stukje uit het verhaal van Wiplala!







Onze bollebozen leerden ondertussen ook al de maaltafel van 4 ! Kijk maar !





We sloten vorige week af met een tekening voor de wijnactie van onze ouderraad. Wist je dat er echte kunstenaars in 2B zitten?
Doen deze tekeningen je aan één of andere beroemde kunstenaar denken?

















Knap gedaan, jongens en meisjes!