Er kwam weer nieuws uit Schaarbeek!
We kregen leuke brieven en tekeningen van onze vriendjes uit de Kriek.
Natuurlijk zijn we wel een beetje benieuwd...zouden ze ons filmpje al gezien hebben?
Zo hier hangen ze dan!
Leuk hé!
Vorige week kwamen er ook nog twee oma's voorlezen.
De oma van Brecht en de oma van Milan vertelden ons weer een nieuw stukje uit het verhaal van Wiplala!
Onze bollebozen leerden ondertussen ook al de maaltafel van 4 ! Kijk maar !
We sloten vorige week af met een tekening voor de wijnactie van onze ouderraad. Wist je dat er echte kunstenaars in 2B zitten?
Doen deze tekeningen je aan één of andere beroemde kunstenaar denken?
Knap gedaan, jongens en meisjes!
Hallo 2B,
BeantwoordenVerwijderenWij hebben jullie filmpje gezien hoor! Wanneer schrijven jullie een briefje? We vinden het super spannend!
We hebben ook de tafel van 5 geleerd!
Vandaag is onze klas een pizza-restaurant en komen de kinderen van de 2de kleuterklas eten.
Willen jullie ook een stukje pizza? We zullen het opsturen via de post! (Of toch maar niet?)
Groetjes,
Aleyna, Amira, Nasro, Dikra, Camelia, Abdoullah, Azad, Vincent, Houdhayfa, Asiye en juf Lieselotte
Kyran, Salla en Jibril zijn ziek, jammer hé?
Daaaaaaaag!