dinsdag 20 november 2012

Hallo allemaal,

Wist je dat...

volop loopt ?

Daarom  hebben wij vandaag ook eens lekker gesmuld!

Onze vriendjes hadden vandaag een stukje fruit mee. Al dat lekkere fruit werd in één, twee, drie  omgetoverd in overheerlijke fruitsaté's !
Met een beetje slagroom was dit een echt feestmaal.





















Het werd een overheerlijke namiddag! Als afsluiter kregen we ook nog zeer aangenaam bezoek van de oma van onze Mats.
Zij kwam naar aanleiding van de voorleesweek lekker gezellig voorlezen!



Het boek waaruit onze klas wordt voorgelezen is een boek van Annie M.G.Schmidt. Het gaat over een heel gek klein mannetje, Wiplala. Hij kan  een beetje toveren, tinkelen noemt hij het. Maar dat toveren loopt niet altijd zoals het hoort. De familie Blom maakt samen met hem de allergekste avonturen mee!











Tot volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten