We hebben een hele drukke week achter de rug in ons klasje!
Maandagnamiddag gingen we in het kader van de 'omgevingsdag' eens een kijkje nemen in het containerpark.
We trotseerden de hevige regenbuien en windvlagen en luisterden naar een zeer boeiende uitleg van Paul, een werkman in het containerpark.
Omdat onze juf omwille van het stormweer haar fototoestel in de klas liet, zijn er hiervan jammer genoeg geen foto's te zien...
Maar na deze leerrijke namiddag zijn zijn we experts in het sorteren van afval!
Woensdagnamiddag gingen een heleboel van onze vriendjes lopen op de veldloop. De foto's hiervan kan je vinden op de website van de school!
Donderdag kwam juf Sofie in de klas. We deden een heuse zoektocht in de school en kwamen zo tot het moeilijke woord 'plattegrond'.
We ontdekten deze week dat onze schildpadjes, Jack en Sue, alleen maar komen zonnen op het eiland wanneer het heel erg stilletjes is in de klas. Misschien was het daarom de laatste dagen al een heel pak rustiger ! ;)
Vorige week knutselden we samen met de hele klas een kei-coole brievenbus. Als we een idee hebben voor onze klas kunnen we dat vanaf nu hier posten! De juf voelde zich de voorbije dagen een echte ketnet-wrapper! De brievenbus zat namelijk vol super mooie tekeningen en lieve briefjes !
En over post gesproken... wist je al dat we nieuwe vriendjes krijgen ! Vriendjes uit het verre Schaarbeek! Vanaf morgen vertrekken onze foto's en brieven richting 2de leerjaar van 'De Kriek' in Schaarbeek. Benieuwd wat ze zullen terugschrijven !!!
Hier zie je alvast onze brievenbus.
Groetjes en dikke knuffel ! Juf Lief