maandag 3 september 2012

Joepie, vandaag was het onze eerste schooldag!
Vanmorgen vroeg werden we ontvangen door een stel gekke piraten.
Ze tuurden in de verte en zagen de SCHATTEN van kinderen aankomen.
Ook Frieke en Froefroe waren van de partij. Ze vertelden ons over hun vakantie bij de piraten, stoere jongens met heel veel talenten. Net als die schatten van kinderen !
Er werd gedanst en geshaked ! Wat waren we blij mekaar terug te zien ! Maar we maakten ook kennis met nieuwe gezichten.
Na dat blije weerzien, gingen we naar onze nieuwe klas.
We werden opgewacht door twee kleine vriendjes, de schildpadjes Jack en Sue.
Iedereen had wel een fijn verhaal over de vakantie.
Voor we het beseften was het al speeltijd. We smulden van de heerlijke koekjes die ons nieuw klasgenootje Mita  zelf had gebakken. Njammie!
Daarna was het tijd voor het echte werk. We probeerden onze vulpennen even uit en gingen meteen aan de slag. Woordpakket 1 heeft al geen geheimen meer voor de knappe koppen van 2B!
Na de middagpauze speelden we spelletjes in de tuin van de school. Zo leerden we mekaar al snel beter kennen.
Het werd een super gezellig dagje !
Tot morgen!



Dikke zoen, juf Lief x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten