Zoals ik gisteren heb beloofd, komt hier het vervolg van onze show!
Milan, Fabian, Mats en Emmelot hebben zich vandaag aan ons voorgesteld.
Milan blijkt een top-keeper te zijn met kei-coole keeperhandschoenen. Fabian heeft de liefste en grootste knuffelhond van de wereld. Mats toonde ons enkele kneepjes van karate en Emmelot blijkt naast dansen ook nog een prima inline-skater te zijn!
Wat hebben wij een schat aan talenten in onze klas!
De splitsingen die we leerden in het eerste leerjaar moesten vandaag nog even worden opgefrist.
Hoe kunnen we dat beter doen dan met echte stoere piratenklusjes....
Schatten schuiven naar een onbewoond eiland ...
Matroosjes werpen (Het piratenschip was vertrokken maar de kleine matroosjes stonden nog aan wal :( )
Goudstukken werpen ( in de schatkist)
De aanval op de slechte piraten (met de kanonskogel!)
Het schip laden met zware graanzakken ( een bootreis kan wel eens lang duren!)
Wijnglazen omwerpen (Piraten lusten wel eens een glaasje !)
Ziezo, nu gaan die splitsingen weer als een fluitje van een cent ! ;-)
Dikke knuffel, juf Lief x
Geen opmerkingen:
Een reactie posten