vrijdag 8 maart 2013


Naar theater!


We gingen naar het Blikveld om er naar een heel knappe voorstelling te kijken van De Maan, 'De jongen'.

'De jongen' vertelde ons het verhaal van een kleine jongen die samen met zijn geit opgroeit. Het zijn echte hartsvrienden.
 De jongen wordt stilaan een man. Hoe moet het dan verder met die vriendschap?prog de jongen.jpg














Het was een verrassende voorstelling waarbij er vooral werd gewerkt met karton, licht en schaduwen,...
Onze kinderen genoten me volle teugen van deze grappige maar bij momenten ook erg droevige voorstelling.

Na afloop kregen we allemaal een geitje mee naar huis. Hiermee maakten we zelf een leuke knutsel!

Dit zijn onze geitjes!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten