zondag 9 september 2012

Piraten-hoekenwerk ! 




Het zonnetje schijnt heerlijk op vrijdagnamiddag. Alle piraatjes trekken naar buiten voor een heus piraten-hoekenwerk. We knutselen een piratenschip, goudstukjes en een vilten geldbeugeltje.






Zo'n zeereis kan wel eens lang duren... Gelukkig hebben we enkele stoere piratenspelletjes op ons schip!













Het werd een hele fijne namiddag! Nieuwe afspraak voor het piraten-hoekenwerk volgende week vrijdag!
Tot dan, dikke zoen,
Juf Lief x

1 opmerking: