maandag 4 februari 2013

Vrijdag kregen we hoog bezoek in de klas! Friedrich Hundertwasser kwam op bezoek in onze klas. (Of was het de juf met een bril en een pet die wat Duits praatte?!)
We werkten al even rond wonen en allerlei soorten huizen. Maar Friedrich vertelde ons dat hij de huizen hier veel te saai vond!
De 'huizendokter' gaf ons enkele tips om kleurrijke, grappige huizen te tekenen. En dat lukte ons heel goed, kijk maar!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten