dinsdag 2 oktober 2012

Hallo allemaal,

Vrijdag hebben wij hard gewerkt aan een briefje! We schreven een brief aan de kindjes van  het tweede leerjaar van de Kriek in Schaarbeek. We kleefden onze foto's op een blaadje, maakten er een mooie tekening bij en stelden ons een beetje voor.
Wij hopen natuurlijk dat onze vriendjes van Schaarbeek snel terug schrijven !











Dikke knuffel ! juf Lief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten